zaterdag 14 maart 2015

Hoe dek jij de paastafel?

Met Pasen genieten veel mensen van een uitgebreid paasontbijt of een lekkere paaslunch. Ben jij nog op zoek naar leuke ideeën voor het dekken van de paastafel? Ik wel, dus ik struin Welke.nl en Pinterest af naar leuke ideeën. En zo zijn er ideeën te over.. Een kleine greep wat ik gevonden aan ideeën vindt je hier..


Vul eierdopjes met kleine têt a têtjes of blauw druifjes in plaats van een ei. Het geeft de paastafel direct een leuke voorjaarssfeer..


bron foto






 Of een etagere met eierdopjes en gele tulpen. Ook met deze tafeldekking haal je de lente in huis.

bron foto





En dan eentje met mijn favoriete bloemen, ranonkels. Een mandje gevuld met wat stro, ranonkels en natuurlijk eieren. Leuk als centerpiece op de tafel. Ik denk dat ik tegen die tijd op zoek ga naar ranonkels, een mandje en wat stro, want deze komt zeker bij mij op de paastafel..












Echt ideeën te over en wat heerlijk om te neuzen op Pinterest. Nieuwsgierig naar wat ik allemaal nog meer mooi vind? Ik heb een aantal foto's gepint op 1 van mijn borden.. Je kan hem hier zien!

Ik ben erg benieuwd naar jullie ideeën voor de paastafel. Laten jullie mij weten hoe jullie paastafel er uit komt te zien?

Met lieve groet,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten