maandag 16 maart 2015

We love Pastel..

Ik ben echt gek op pastel tinten, vooral poeder roze is mijn favoriete kleur. Naast de basis tinten wit en donkergrijs is mijn woonkamer gevuld met poeder roze items. Denk aan kaarsen, kussens, lampenkappen, een pannenset, vaasjes en bloemen. Ik woon echt in een mannenhuis, dus commentaar genoeg en het verzoek om geen poeder roze meer toe te voegen in het huis.., dat is natuurlijk tegen dovemans oren gezegd, want ik kan het gewoon niet laten.
Ik merk mijn voorkeur voor poeder roze ook terug in het inkopen van woonaccessoires. Ik ben daarom ook helemaal verliefd op het servies van Ariadne at Home en de schalen van Krasilnikoff. Deze zijn echt helemaal in mijn kleur, maar....., helaas.. Hoewel manlief veel van mijn aankopen toestaat heeft 1 veto en dat is er komt geen poeder roze servies in huis. De pannenset was ook eigenlijk een not done, dus ok, het poeder roze servies blijft in de winkel, voor jullie dus..

Deze schattige items kan je vinden in de webwinkel en vanaf 2 weken ook Bij Ons..
Mocht jij ook een voorliefde hebben voor pastel dan is een bezoekje aan 1 van de twee adressen zeker de moeite waard, om het zoeken wat te vergemakkelijken, in de webwinkel kan je het hier vinden.

Met Lieve Groet,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten