vrijdag 5 februari 2016

Bezoekje aan de groothandel.

Langzaam aan gaan we richting voorjaar  en dat betekent nieuwe collecties.
Gisteren ben ik naar de groothandel geweest en het was weer 1 feest. Ik word altijd blij als ik de nieuwe collectie zie. Ook voor dit voorjaar zien we roze en aqua blauw terug, maar ook zwart. Hoewel de laatste kleur mijn enigszins verbaasde voor het voorjaar is het wel ontzettend mooi. Ook is de trend van het voorjaar grote vazen. Ik voelde me net een kind in een snoepwinkel.
Als je de foto's bekijkt hoop ik dat je net zo enthousiast bent als ik. Ik ben vooral weg van de landkaart en die wereldbol.
Hierbij een kleine sfeer impressie!







Zodra de nieuwe collectie binnendruppelt meld ik dat natuurlijk  Bij Ons en natuurlijk ook hier!
Ik wens jullie een fijne dag!

met lieve groet,








Geen opmerkingen:

Een reactie posten