maandag 1 februari 2016

Koffie of thee?

Ik ben een koffie leut. Vanaf het moment dat ik mijn bed uitstap tot het moment dat ik mijn bed weer in stap drink ik koffie. Verslaafd aan koffie kan je dus wel zeggen. 2016 is voor mij het jaar dat ik daar dus wat verandering in ga brengen. Ik probeer het aantal bakken koffie die ik op een dag achterover sla danig te verminderen. Dus naast koffie ben ik dus begonnen aan thee.

Daar ik natuurlijk de thee van Tafelgut in de winkel zelf verkoop, sla ik direct dus twee vliegen in 1 klap. Naast het feit dat thee beter voor je is dan koffie, proef ik de thee die ik verkoop in de winkel.
Ik ben begonnen met Milky caramel thee, maar na 3 bakken ben ik tot de conclusie gekomen dat dat niet mijn thee is. Hij is niet vies, integendeel, maar aangezien ik hele sterke koffie drink was deze smaak even te soft voor me. Ik miste de bite zeg maar, hoewel ik gek ben op caramel kon deze smaak mij dus niet echt in hogere sferen brengen. Dus op naar smaak 2. Café Latte tea, ja toch weer iets met koffie, maar echt deze is lekker....


 Het bevat  hazelnoot, cacaobonen, chocolade stukjes en stukjes magere yoghurt. Zodra je de verse thee in het water doet geeft het een heerlijke geur af en niet alleen de geur is heerlijk. De thee is eveneens heerlijk. Zou het door de chocolade stukjes komen?, tenslotte zorgt chocolade voor endorfine en endorfine geeft een gelukkig gevoel of is het gewoon de combinatie?
Ik weet het niet, wat ik wel weet is dat ik het heerlijk vind, dus deze pot komt zeker in mijn keuken te staan in een groter formaat.., morgen weer een ander smaakje proberen, want smaken zijn er genoeg.

Lieve groet,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten