woensdag 10 februari 2016

14 februari Valentijnsdag

Aankomende zondag is het zover, Valentijnsdag. 
In de Verenigde Staten is men, uit commercieel oogpunt, begonnen met het verleggen van de nadruk van anonieme liefde naar liefde. Deze trend is midden jaren 90 ook in België en Nederland begonnen, hoewel het hier toch alweer afneemt blijft het leuk om je geliefde al dan niet anoniem een cadeautje te geven. Ook mijn 12yo is er mee bezig. Hij heeft al bijna zijn hele lagere schooltijd "verkering" met R. Vanmorgen vertelde hij dat R al allemaal plannen in petto heeft voor zoonlief en haar en ook het cadeautje voor haar ligt al lang bij ons in huis verstopt. Heerlijk die jonge liefde. Mijn liefde en ik doen niet echt aan Valentijn. Voor manlief is het sinds hij mij kent natuurlijk al iedere dag Valentijn.
Naast echtgenote ben ik natuurlijk wel een vrouw en zeg nu eerlijk welke vrouw wil er nu niet in de watten gelegd worden. Dus voor de mannelijke lezers onder ons wil ik jullie mannen een tip meegeven. Ik verkoop in de winkel namelijk heerlijke verse thee en heb voor speciaal voor deze dag twee blikjes verse thee met de toepasselijke namen Love Tea en With Love Tea toegevoegd aan het assortiment. 
 


Een leuk aardigheidje, waarmee je, terwijl je misschien net als mijn man niet wil meegaan in de commercie omtrent Valentijn, toch thuis kan komen. 
Heb je geen tijd om naar de winkel te komen, online bestellen kan. Voor vrijdagmiddag 12 uur besteld, is zaterdag in huis.

met lieve groet,
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten